UGW

  • for 7 år siden
  • 1 medlem
  • 1351 visninger
  • 1 Projekt

Jonas Madsen, 31 år uddannet anlægsgartner og med en Pba i jordbrugsvirksomhed med økonomi og ledelse. Har taget en uddannelse som regnvandskonsulent, og har passion for det urbane miljø og løsninger. Jeg ser et behov for at tænke anderledes når vi snakker om regnvand, hvor på hvordan det kan optages og bruges i stedet for at lede i kloakkerne. Jeg har været med til at omdanne 10-15 private haver, hvor regnvandet er et af de vigtigste elementer og det bliver brugt på en rekreativ måde. Men i de tæt bebyggede områder af storbyerne, har man ikke samme størrelse haver og derfor en begrænsning på hvordan man kan bruge regnvandet. Derfor er dette plantevægs modul en oplagt mulighed for at selv private forbrugere kan tage del i at gøre vores byer grønnere, da vi alle har mange m2 tomme vægge som på en enkel måde kan blive beplantet.


Kasper Nielsen, 30 år har den videnskabelige og internationale bagrund i form af uddannelser. Han har 2 uddannelser bag sig, en markedsførings økonom der har fokus på udvikling af både de grundlæggende økonomiske og markedsføringsmæssige forhold der udspiller sig på det danske marked. Derudover er en Bachelor i HA – Erhvervsøkonomi gennemført i 2015, der har lagt grundlaget for både Makro og Mikro-økonomiske forhold. Derudover er der fokus på organisation og ledelse for at forstå hvordan virksomheder fungerer på de forskellige niveauer. Viden indenfor International markedsføring og kommunikation er også udviklet i form af Brand management og International Communication.

Anno 2018 er Kasper færdig med en M.Sc. Global Marketing and Consumer Culture, hvor der er fokus på videnskabelig marketing og kommunikation i en evigt foranderlig verden med en intensiveret grad af globalisering. Derudover er der fokus på udvikling af internationale markeder og hvordan disse analyseres i forhold til en virksomheds vækst både på udviklede markeder, men også på emerging markets. Hvilket kan bruges som værktøjer I både interne og eksterne relationer I en virksomhed som Urban Green Wall som vi ud fra de internationale tendenser vurderer til at have et globalt potentiale.


Projekter